UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
Przetrag nieograniczony: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Wilczej Woli
Drukuj 


Dzikowiec, dnia 14.04.2009r.   

IN.341/3/09

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

1.    Nazwa i adres zamawiającego:

       Gmina Dzikowiec,  36-122 Dzikowiec 2

       tel./fax   0-17  2274-508, 7442-109

2.    Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony .

        Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości

        szacunkowej poniżej progów    ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy - Prawo

        zamówień  publicznych.

3.    Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

       Specyfikację istotnych warunków zamówienia  można:

a.    pobrać ze strony internetowej  www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi

b.  odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego:

 - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza  tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl

4.     Opis przedmiotu zamówienia:

        Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Wilczej Woli  

        1.Zakres robót obejmuje:

           Kanały sanitarne z rur PCV Ø 250    -  556 m

                                            PCV Ø 200   - 2 4227 m

                                            PCV Ø 160   -    7181 m

        Przykanaliki   Ø160   -3564 m

        Rurociągi tłoczne z rur PE Ø140   -   295 m

                                                  Ø125   -    548 m

                                                  Ø110   -  1232 m

                                                  Ø  90   -  8363 m

                                                  Ø  75   -    247 m

                                                  Ø  63   -    361 m

                                                  Ø  50   -      12 m

     pompownie ścieków sieciowe - 19 szt.

     pompownie ścieków indywidualne - 4 szt.

     przekroczenie drogi powiatowej - 20 szt.

     przekroczenie rzeki Łęg - 2 szt.

     przekroczenie rzeki Przyrwa - 1 szt.

      ilość przyłączy - 346

    2. Budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 250 m3/d

        Główny przedmiot CPV 45000000-7,45231000-8,45111200-0,45232421-9,

                45232423-3,45315100-9         

         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

5.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .      

6.    Termin wykonania zamówienia - 30.05.2010 r.

7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich

       spełniania:

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

        a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

        ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

        i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie

        innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do

       wykonania zamówienia.

   c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

   d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

   e) udzielą gwarancji na wykonane roboty –  36 miesięcy.

   f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

   g) posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą

       niż 1.000.000,00 zł;

   h) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,

       a jeżeli okres    prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:   jedno  zadanie

       inwestycyjne polegające na wykonaniu budowy kanalizacji sanitarnej       o wartości     

       robót minimum 2.000.000,00 zł brutto oraz jedno zadanie polegające na  wykonaniu   

       obiektów budowlanych (oczyszczalni ścieków) odpowiadających   swoim  rodzajem   

       i wartością robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  o wartości  robót

       minimum 2.000.000,00 zł brutto i załączą dokumenty  potwierdzające, że roboty te

       zostały  wykonane należycie.

  i)   wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych

        w wysokości, co najmniej 4 000 000,00 PLN.

   j)  przedstawią dokumenty  stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć

       w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz,  że zostały

       wpisane do okręgowej izby samorządu zawodowego

   k) spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków  zamówienia

        i ustawie Prawo zamówień publicznych.

 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty

     przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z.

     wg reguły:  spełnia / nie spełnia..

7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia             spełniania warunków:

  a.  oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29

       stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223

       poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ

  b.  oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 

       1  i 2 Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o      

       udzielenie niniejszego zamówienia  przez dwóch lub więcej Wykonawców   przedmiotowe

       oświadczenie może być złożone przez  każdego z Wykonawców   składających wspólną

       ofertę jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich  spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo

       może być złożone wspólnie, lecz w takim  przypadku oświadczenie musi być złożone

        i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich

      Wykonawców).

 

 

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej 

    działalności lub czynności oraz nie podlega  wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

    Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:

 

1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

    zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6

    miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się

    o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie

     muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego

    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

    Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem

    podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub

    zaświadczenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie

    na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego

    organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania

    ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia

    przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe

    dokumenty dla każdego z nich),

3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1

     pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

    składania ofert  (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego

    zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone

    przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.

    1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

    składania ofert  (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego

    zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone

    przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

 

2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez

    Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania  potencjałem

    technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy  przedłożyć:

 

1).wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem

    wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności

    jest krótszy w tym okresie – jedno zadanie inwestycyjne polegające na wykonaniu budowy

    kanalizacji sanitarnej       o wartości  robót minimum 2.000.000,00 zł brutto oraz jedno

    zadanie inwestycyjne  polegające na  wykonaniu  obiektów budowlanych

    odpowiadających   swoim  rodzajem i wartością robotom  budowlanym stanowiącym

    przedmiot zamówienia  o wartości  robót minimum    2.000.000,00 zł brutto z podaniem ich

    wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentów  potwierdzających,

    że roboty te zostały  wykonane należycie.

2).wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub

    będzie dysponował wykonawca, tj.

    - koparka samobieżna – 4 szt.

    - samochód samowyładowczy - 2szt.

    - zagęszczarka płytowa – 1 szt.

    - ubijak mechaniczny – 1szt.

    - maszyna do wierceń poziomych – 1 szt.

    - zgrzewarka do zgrzewania czołowego -1 szt.

    - zestaw do odwadniania wgłębnego – igłofiltry - 1 kpl.

    - spawarka – 1 szt.

    - obudowy wykopów - 4 kpl.

    - sprzęt pomiarowy: niwelatory, łaty, taśmy stalowe.

3). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania

    zamówienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w pkt 2.

4). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponowała wykonawca i które będą   

    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji

    zawodowych i doświadczenia,  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu

    wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do

    SIWZ.

5).  przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych

     do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4

     wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jako zał. Nr 5a).

6). dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w

    wykonywaniu     zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają

    obowiązek  posiadania takich uprawnień – uprawnienia w zakresie każdej z występujących

     w zamówieniu branż, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz

     dokument stwierdzający przynależność kierownika/ów budowy (robót) do

     Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,   

     (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie  

     niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz 

     łączne kwalifikacje i doświadczenie).

  

3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się

   przez wykonawcę  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 

   zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia:

 

1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego

    rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym

    sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do

    sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz

    zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli

    okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,

2). informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których

    wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych  środków 

    finansowych  lub  zdolności kredytowych wykonawcy  w wysokości co najmniej  

    1 000 000,00 PLN.  wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu

    składania ofert,

3). polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest

    ubezpieczony  od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

   (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie 

    niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa –

    w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu

    wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku).

4). Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r.

    w    sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz

    form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub

    miejsce  zamieszkania poza  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,

    o których  mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,

    w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i

        zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie

        na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego

        organu;

    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

5). Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady 

    Ministrów, dokumenty, o których mowa w pkt 4 lit. a i c oraz pkt 7.2.3 powinny być 

    wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 4lit. b ,powinien  być wystawiony  

    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6).Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia  Prezesa Rady  

   Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma  

    siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  

    powyżej ), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed  

    notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem

    samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby 

    lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia

7). W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych  

     walutach niż określono wyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie 

     średni kurs NBP tej waluty w stosunku do PLN z dnia ukazania się ogłoszenia o  

     niniejszym zamówieniu. Taki sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu    

     wszelkich innych danych finansowych.     

8). Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia.

     1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni  

         spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające  

         spełnianie tych warunków zgodnie z wcześniejszymi zapisami. Ponadto ustanawiają 

         oni Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo  

         reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia 

         publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie

         ubiegających się o udzielenie zamówienia.

    2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

   3. Zgodnie z art. 141 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy

        występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie

        umowy.

8.    Wadium  w wysokości: 30.000 PLN ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

       Nazwa kryterium:  cena          -       waga kryterium:  100 %

10.    Miejsce i termin składania ofert: 

          Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat  Nr 11

11.    Termin składania ofert:  2009.05.05   godz. 10:00.

12.    Termin otwarcia ofert:   2009.05.05  godz. 10:15.

13.    Termin związania ofertą      -   okres 30 dni

14.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16.    Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

17.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67

          ust. 1   pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.

        Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

18.  Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

        Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

         z dnia    14.04.2009r.

 

  

 Załączniki - Dokumentacja przetargowa - pobierz
 Załączniki2 - Dokumentacja przetargowa - pobierz





Załączniki:
 1. Tabela Nr2 - Parametry pompowni
 2. Modyfikacja SIWZ - przedmiar robót
 3. Przedmiar robót - monitoring i AKPiA
 4. PROJEKT_OPIS_Wilcza wola po zmianach
 5. Wilcza_Wola_monitoring_i_AKPiA
 6. wyjasnienie treści SIWZ
 7. PB linii napowietrznej 15 KV
 8. Wyjaśnienie treści SIWZ - zapytania wykonawców
 9. Załączniki do pisma z dnia 28.04.2009 r.

  Ilość odwiedzin: 67840