UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   127
  Nazwa pozycji   Przetrag nieograniczony na wykonanie szkolnego placu zabaw w Lipnicy przy Publicznej Szkole Podstawowej
 
meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">

Dzikowiec, dnia  26.08.2010 r.   

IN.341/3/2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

1.    Nazwa i adres zamawiającego:

       Gmina Dzikowiec,  36-122 Dzikowiec 2

       tel./fax   0-17  2274-508, 7442-109

2.    Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony .

        Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości

        szacunkowej poniżej progów    ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy –

        Prawo zamówień  publicznych.

3.    Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

       Specyfikację istotnych warunków zamówienia  można:

a.    pobrać ze strony internetowej  www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi

b.  odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego:

 - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest:             Józef Tęcza  tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl

4.    Opis przedmiotu zamówienia:

        1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolnego placu zabaw w Lipnicy przy

            Publicznej Szkole Podstawowej.

       

 

Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlany, przedmiar  robót,

      specyfikacja  techniczna  wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki  do siwz:

       Główny przedmiot  CPV - 45112723-9

         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

5.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .      

6.    Termin wykonania zamówienia –30.11.2010 r.

 

7.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis  sposobu dokonywania  oceny spełnienia tych warunków.

7.1.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

 

a) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

   Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie  żadnych wymagań, których spełnienie

   Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

 

b) posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniające należyte wykonanie zamówienia,

   Wykonawca musi wykazać się wykonaniem (zakończeniem) w okresie ostatnich

   pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres    prowadzenia

   działalności jest krótszy – w tym okresie:    jednym  zamówieniem o charakterze

   odpowiadających   swoim  rodzajem  tj. wykonaniem, urządzaniem placów zabaw

   o   wartości  robót   minimum 50.000,00 zł brutto i załączą dokumenty 

   potwierdzające, że roboty  zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej

    i prawidłowo  ukończone.

 

c) dysponowania   osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia; warunek zostanie  

    uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do

    wykonania zamówienia w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie

    robotami budowlanymi:

 

  -  osoby, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane

     uprawnienia  w zakresie specjalności  konstrukcyjno-budowlanej

 

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; warunek zostanie uznany za spełniony na

    podstawie:

 

   - dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej

     działalności  na  kwotę min. 300.000,00 zł .

 

e) udzielenia  gwarancji na wykonane roboty –  36 miesięcy,

 

f) nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

 

g) spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków

    zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych.

 

Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków             o dopuszczenie do udział w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków,            o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go   z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu

zamówienia.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

 

Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty

przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z. wg reguły:  spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

 

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne z  zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3.

Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7.2.

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie  mają dostarczyć Wykonawcy w celu 

potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

 

W celu wykazania  spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:

 

a) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -        w tym okresie :   jednym  zamówieniem o charakterze odpowiadających   swoim  rodzajem  tj. wykonaniem, urządzaniem placów zabaw  o   wartości  robót   minimum 50.000,00 zł brutto   i załączą dokumenty  potwierdzające, że roboty  zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo  ukończone.

 

b)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia            i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

d) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300.000,00 zł .

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy              z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:

 

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,

 

b) aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

 

W przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac.

 

8.

 Postanowienia w przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej

 Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia:

a. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do

     reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo do

     reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia

     publicznego,

b. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami

a.                                                                      prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z

    Wykonawców winno być dołączone do oferty.

c. Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić

pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC).

d.   Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą.

e.   Kopie dokumentów i oświadczeń dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być poświadczone za zgodność      z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument lub oświadczenie dotyczy.

f.     Oferta winna  być sporządzona wg następujących zasad:

a)     formularz oferty i załączniki nr 4 ,5 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika,

b)      załączniki nr 2 i 3 oraz dokumenty opisane w pkt 6.2 ppkt 2  winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie,

g. Zgodnie z art. 141 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy

        występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie

        umowy.

8.    Wadium  w wysokości: Nie wymagane.

9.     Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

       Nazwa kryterium:  cena          -       waga kryterium:  100 %

10.    Miejsce i termin składania ofert: 

          Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat  Nr 11

11.    Termin składania ofert:  2010.09.10   godz. 10:00.

12.    Termin otwarcia ofert:   2010.09.10  godz. 10:15.

13.    Termin związania ofertą      -   okres 30 dni

14.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16.    Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

17.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.

         67 ust. 1   pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.

        Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

18.  Zmiana umowy.

 Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, dopuszczalne jest      w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego, nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisania umowy, a dotyczy:                                                                                             1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:

a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym

    pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków

    tego działania, niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe intensywne

    opady deszczu, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie

    robót , powodzie)

b) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie

    robót- o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do

    wykonania dodatkowych ekspertyz, badań,

c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do

    uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych

    ekspertyz, badań,

d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej

    umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych

    powiązań w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych –

    o czas  niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem

    umowy;

e) w przypadku zaistnienia innych okoliczności nie wymienionych powyżej niezależnych

   od Zamawiającego

2) zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w postępowaniu-

    kierownika budowy, inspektorów nadzoru, podmiotów trzecich - w przypadku

    niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np.

    zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja). Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu

    trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków

    udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy

    podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na

    etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot.

3) zmiana zakresu rzeczowego w przypadku gdy:

a) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest użycie innych

    materiałów, niż wskazanych w ofercie wykonawcy lub SIWZ nie powodujących

    wzrostu wynagrodzenia wykonawcy

b) zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego - wykonawca bez zwiększania swojego

    wynagrodzenia zaoferował materiały o znacznie lepszych parametrach niż te wskazane

    w SIWZ i ofercie a które w sposób znaczący poprawią jakość robót.

 c) z przyczyn niezależnych od zamawiającego konieczna jest zmiana zakresu robót

    wskazanego w SIWZ i ofercie( zmniejszenie lub zwiększenie zakresu robót, zmiana

    parametrów).

  Wzór umowy,  zostanie zawarta w sprawie zamówienia publicznego, stanowi załącznik

    nr 6   do SIWZ.

19.Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

      Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

      z dnia   26.08.2010 r.

20. Informacje dodatkowe: inwestycja dofinansowana w ramach Rządowego programu –                „ Radosna szkoła”

 

 

 

 

                                                                                   Wójt Gminy

mgr Krzysztof Klecha

 

 
  Data publikacji   2010-08-26



Załączniki:
 1. SIWZ plac zabaw w Lipnicy
 2. Załącznik nr 1
 3. Załącznik nr 2
 4. Załącznik nr 3
 5. Załącznik nr 4
 6. Załącznik nr 5
 7. Załącznik nr 6
 8. Przedmiar robót
 9. Opis Techniczny
 10. Specyfikacja Techniczna
 11. Urządzenia
 12. Projekt
 13. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Osoba, która stworzyła pozycję:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67832