Na podstawie art. 4 pkt8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się
przepisów ww. ustawy (wartość zamówienia publicznego nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartościkwoty 30 000 euro).
Zapytanie ofertowe zostanie wysłane do potencjalnych Wykonawców.
3. Nazwa realizowanego zadania:
Termomodernizacji budynku agronomówki w Dzikowcu.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanietermomodernizacji budynku agronomówki
w Dzikowcu. Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie:
1.Docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą styropianem samogasnącym o grubości
16 cm w ilości 228 m2.
2.Docieplenie stropupłytamiz wełny mineralnej o grubości 20 cm w ilości 145,86 m2.
3.Wymiana stolarki okiennej w ilości 4 szt.
4.Wymiana stolarkidrzwiowej w ilości 2 szt.
5.Prace ogólnobudowalne:
1.Odbój 27,150 m2
2.Kominy i rynny 1 kpl
3.Remont schodów zewnętrznych 7,313 m2
4.Instalacja odgromowa 1 kpl
5.Remont daszku nad wejściem 1 kpl
6.Docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą styropianem samogasnącym
o grubości 16 cmw ilości 53 m2.
Opis sposobu przygotowania oferty.
·Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
·Oferta winna być napisana w języku polskim, czytelna i trwałą czcionką.
5. Termin realizacji zamówienia:
Termin rozpoczęcia przedmiotu zamówienia z dniem podpisania umowy
Termin zakończenia przedmiotu zamówienia 30.09.2014 r.
6. Kryterium oceny ofert : cena 100 % .
7. Ofertę można złożyćpisemnie lub pocztą elektroniczną.
Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty w formie pisemnej należy złożyć w terminie do 01.08.2014 r. do godziny 15:30
w Urzędzie Gminy w Dzikowcu, 36-122 Dzikowiec 2; sekretariat, pok. nr 11.Opieczętowaną kopertę z ofertą należy zaadresować:
Gmina Dzikowiec
36-122 Dzikowiec 2
„Termomodernizacja budynku agronomówki w Dzikowcu”.
Nie otwierać przed: 01.08.2014 r., godz. 15.30.
8.Ofertę drogą pocztową należy złożyć na podany adresy e-mail: jtecza@vp.pl
9. Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który złożyofertę, potwierdzi termin
wykonania zamówienia i zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu
zamówienia.
10. Termin gwarancji 36 m-cy od daty odbioru końcowego.
11. Do bezpośredniego kontaktowani się z Wykonawcami upoważniony jest:
Józef Tęcza – od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30
tel. (17) 22 74 508.
12. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
O wyniku postępowania zostaną powiadomieni wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty. Z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży kosztorys ofertowy.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert w każdym czasie,
w tym do niedokonania wyboru żadnej oferty, bez prawa do odszkodowania po stronie
wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia.