UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   145
  Nazwa pozycji   Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 696.000,00 zł .
 
p class="kh_header">Dzikowiec: Udzielnie kredytu długoterminowego w kwocie 696.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy.
Numer ogłoszenia: 281971 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzikowiec , Dzikowiec 2, 36-122 Dzikowiec, tel. 0-17 7442109, faks 0-17 2274508.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielnie kredytu długoterminowego w kwocie 696.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 696.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy . 2.Przekazanie kredytu przez bank nastąpi przelewem na konto Gminy Dzikowiec w jednej transzy w dniu 30.11.2011 r. w wysokości 696.000,00 zł . 3. Kredyt zaciąga się na okres od 30.11.2011 r. do 30.10.2016 r. Termin spłaty kapitału kredytu w ratach: I rata 30.11.2012 w wysokości 200.000,00 zł II rata 30.11.2013 w wysokości 196.000,00 zł III rata 30.11.2014 w wysokości 100.000,00 zł IV rata 30.11.2015 w wysokości 100.000,00 zł V rata 30.10.2016 w wysokości 100.000,00 zł Okres kredytowania: czas spłaty kredytu określony w Uchwale Rady Gminy Dzikowiec Nr XIV/76/2011 z dnia 29 września 2011 r. 1. Odsetki naliczone będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę, począwszy od IV kw. 2011 r. 2. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w pkt 12 SIWZ. 4. Bank nie pobierze prowizji i opłat: - za przelewy środków na rachunek Wykonawcy - od niewykorzystanego kredytu lub jego części - od zmian treści umowy. 5. Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta o WIBOR 3M + marża banku. 6. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 7. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich. 8. Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku)o tym fakcie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości kredytu w sytuacji wcześniejszej niż w umowie spłaty kredytu ( przedterminowo), odsetki naliczane od faktycznego zadłużenia, 9. Oprocentowanie będzie liczone wg stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych powiększonej o marżę banku, - przy naliczaniu oprocentowania będzie przyjęta rzeczywista liczba dni w miesiącu oraz w roku obrachunkowym (365/366 dni), 10. Spłata odsetek w kwartalnych okresach obrachunkowych w terminie 14 od daty wystawienia przez bank noty odsetkowej na koniec kwartału, 11. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w punkcie 12. Podstawą do oceny oferty będzie najniższy całkowity koszt kredytu na dzień 15.11.2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy , o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający nie przedstawia umowy o kredyt długoterminowy. Wykonawca składa wraz z ofertą projekt umowy o kredyt. Zamawiający informuje, iż postanowienia przedmiotowo -istotne umowy wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z oferty Sformułowanej na jej podstawie nie mogą ulec zmianie, która to zmiana zmieniałaby treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy . Za istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy Zamawiający uznaje w szczególności: a) Bank zobowiązuje się do udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 696.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy , b) czas trwania umowy : okres 5 lat od 30.11.2011 r. do 30.10.2016 r. c) przekazanie kredytu przez bank nastąpi przelewem na konto Gminy Dzikowiec w jednej transzy w dniu 30.11.2011 r. w wysokości 696.000,00 zł . d) spłata rat kapitałowych zgodnie z harmonogramem jak w pkt.3.3 niniejszej SIWZ e) oprocentowanie kredytu zmienna stopa procentowa równa WIBOR 3M plus marża banku f) WIBOR 3M określany każdorazowo jak w pkt.3 niniejszej SIWZ g) marża banku niezmienna w trakcie trwania umowy h) Odsetki naliczone będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę, począwszy od IV kw. 2011 r. i) jednorazowa prowizja bankowa płatna przed otrzymaniem kredytu j) bank nie nalicza żadnych innych prowizji i opłat k) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco z deklaracją wekslową l) w przypadku nie wywiązywania się kredytobiorcy z terminowej spłaty rat kredytu, kredytobiorca zapłaci bankowi odsetki od kredytu przeterminowanego; kredyt przeterminowany oprocentowany jest wg stawki zmiennej, odpowiadającej dwukrotnej wysokości stopy kredytu lombardowego NBP; m) wszelkie spory związane z lub wynikające z umowy kredytowej będą rozstrzygane przez sąd rzeczowo właściwy dla siedziby kredytobiorcy; n) bank udziela kredytobiorcy kredytu działając na podstawie ustawy Prawo bankowe (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe - Dz.U. z 2002r Nr.72, poz.665 z późn. zm.) i regulaminu banku. o) kredytobiorca w celu zabezpieczenia kredytu nie udziela pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym jednostki samorządu terytorialnego; p) raty kredytu mogą być spłacone wcześniej bez dodatkowej prowizji i innych opłat bankowych r) zamawiający ma prawo do przedterminowej spłaty rat kredytu, bez dodatkowych z tego tytułu opłat. s) Zmiana terminu przekazania kredytu przez bank na konto Gminy Dzikowiec.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=position2.php&id=1140&grp=10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
  Data publikacji   2011-10-27



Załączniki:
 1. SIWZ
 2. Zał. nr 1
 3. Zał. nr 2
 4. Zał. nr 3
 5. Ogłoszenie o zamówieniu
 6. Sprawozdania - 2009r.
 7. Sprawozdania - 2010r.
 8. Sprawozdania - 2011r.
 9. Uchwała
 10. Opinia RIO
 11. Wyjaśnienie SIWZ
 12. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Osoba, która stworzyła pozycję:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67832