- osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza
tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl
4.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu
,,Moje Boisko- Orlik 2012”w miejscowości Dzikowiec.
Główny przedmiot CPV 45 21 22 21-1
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
5.Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
6.Termin wykonania zamówienia – 15.09.2009 r.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania:
7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
b)Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy
i doświadczenia,dysponowaniaosobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz
sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1)udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk
sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią
z trawy syntetycznej ijednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich
wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
2)przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz że zostały
wpisane do okręgowej izby samorządu zawodowego
a)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej,
b)instalacyjnej w zakresie sieci,wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
4)spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia
- nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
(wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6
oraz Załącznik Nr 7do niniejszej SIWZ.
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj.
przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchniąz trawy syntetycznej ijednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osobyw zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieniado oferty dołączyć należy:
1)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
A.Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
B.Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
1.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.
3.Karta techniczna oferowanej nawierzchnipotwierdzona przez jej producenta.
4.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
8.Wadium-15.000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych)
9.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium:cena-waga kryterium:100 %
10.Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariatNr 11
11.Termin składania ofert:2009.06.05 godz. 10:00.
12.Termin otwarcia ofert: 2009.06.05 godz. 10:05.
13.Termin związania ofertą-okres 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16.Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
18.Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych