- osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza
tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl
5.Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
6.Termin wykonania zamówienia - 15.02.2009 r.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1÷3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania i określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
iosobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnychdo
wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych c) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania
o udzielenie zamówienia co najmniej jednej dokumentacji projektowej związanej z budową,
przebudową lub remontem budynku użyteczności publicznej , której wartość robót
budowlanych wynosiłaco najmniej 1 000 000,00 zł brutto, zatwierdzonej przez
zamawiającego /inwestora/.
d) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, oraz
zapewniają w zespole projektowym udziału co najmniej jednego uprawnionego architekta
oraz uprawnionych projektantów w następującej specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych,
wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychoraz elektroenergetycznych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów.
7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków:
1.oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych;
3.wykaz opracowanych dokumentacji projektowych związanych z budową, przebudową lub remontem budynku użyteczności publicznej o charakterze przedmiotu zamówienia, w których autorami w zakresie architektury byli członkowie zespołu wykonawcy ubiegającego się o zamówienie.
4.wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, które będą brały udział w pracach projektowych w poszczególnych specjalnościach wraz z ich uprawnieniami budowlanymi określanymi przepisami Prawa budowlanego
6.zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osób potwierdzające
ich przynależność.
8.Wadium-nie jest wymagane
9.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium:cena-waga kryterium:100 %
10.Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariatNr 11
11.Termin składania ofert:2008.11.10godz. 9:00.
12.Termin otwarcia ofert: 2008.11.10 godz. 9:05.
13.Termin związania ofertą-okres 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16.Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.