UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   121
  Nazwa pozycji   Przetrag nieograniczony :Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kopcie i Lipnica wraz z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków w Dzikowcu + AKTUALNA MODYFIKACJA SIWZ z dnia 28.01.2010r.
 
                                                                                                Dzikowiec, dnia 19.01.2010 r.    
IN.341/1/2010


                                              OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1.    Nazwa i adres zamawiającego:
    Gmina Dzikowiec,  36-122 Dzikowiec 2
    tel./fax   0-17  2274-508, 7442-109
2.    Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony .
        Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości
        szacunkowej poniżej progów    ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy –
        Prawo zamówień  publicznych.
3.    Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia  można:
a.    pobrać ze strony internetowej  www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi
b.  odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego:
 - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest:            
 Józef Tęcza  tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl
4.     Opis przedmiotu zamówienia:
        „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kopcie i Lipnica wraz z rozbudową
          i przebudową oczyszczalni ścieków w Dzikowcu”.
Zakres robót obejmuje:
I. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kopcie
        1. Kanalizacja sanitarna z rur PCV Ø 200 mm    -  7464,5 m
        2. Kanalizacja sanitarna z rur PCV Ø 160  mm   -  2335 m
        3. Rurociąg tłoczny z rur PE Ø 90 mm                -  3143 m
        4. Pompownie ścieków                                        -       8 szt.
        5. Zasilanie energetyczne pompowni ścieków     - 1 kpl.
        6. Przykanaliki  z rur  Ø160                                 -   858 m
        7. Przekroczenie drogi powiatowej                      -      8 szt.
        8. Przekroczenie rzeki Przyrwa rurociągiem tłocznym Ø  90 -  2 szt.  
        9. Przekroczenia potoku Olszynka rurociągiem tłocznym  Ø  90 – 1 szt.
 II. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipnica
        1. Kanalizacja sanitarna z rur PCV Ø 200 mm    -  3008 m
        2. Kanalizacja sanitarna z rur PCV Ø 160  mm   -  915 m
        3. Rurociąg tłoczny z rur PE Ø 90 mm                -  1230 m
        4. Pompownie ścieków                                        -       3 szt.
        5. Zasilanie energetyczne pompowni ścieków     - 1 kpl.
        6. Przykanaliki  z rur  Ø160                                 -   473 m
        7. Przekroczenie drogi powiatowej                      -      8 szt.
        8. Przekroczenie potoku Olszynka kanalizacją Ø  200 -  1 szt.  
        9. Przekroczenia potoku Olszynka rurociągiem tłocznym  Ø  90 – 1 szt.                                   
III. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dzikowcu.
    
2. Szczegółowy zakres robót precyzują projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary
    robót, specyfikacje  techniczne  wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki
    do siwz:
       Główny przedmiot CPV 45000000-7,45231300-8,45111200-0,45232421-9,
                45232423-3,45315100-9         
         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
5.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .      
6.    Termin wykonania zamówienia - 01.08.2011 r.
7.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis  sposobu dokonywania  oceny spełnienia tych warunków.
7.1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
    a) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    b) posiadania wiedzy i doświadczenia; warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
    wykonawca :
 - udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a  jeżeli okres    prowadzenia działalności jest krótszy – w tym  
  okresie:    jedno  zadanie  inwestycyjne   polegające na wykonaniu budowy
kanalizacji sanitarnej   o wartości  robót minimum 1.500.000,00 zł brutto oraz jedno
zadanie pole gające na   wykonaniu  obiektów budowlanych (oczyszczalni ścieków)
odpowiadających   swoim  rodzajem i wartością robotom  budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia o  wartości  robót   minimum 2.000.000,00 zł brutto i załączą
dokumenty  potwierdzające, że roboty  zostały  wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej  i prawidłowo  ukończone.
    c) dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym  oraz  osobami zdolnymi do
    wykonania zamówienia; warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca
    przedstawi:
      -  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  wraz z informacją
      na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczeniem  w zakresie każdej 
      z występujących     w zamówieniu branż, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej
      i elektrycznej 
    - doświadczenie kierownika budowy min. 3 lata w branży konstrukcyjno-budowlanej
       sanitarnej i elektrycznej.
    d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; warunek zostanie uznany za spełniony na
    podstawie:
        -  informacji banku  o posiadaniu dostępu  do środków finansowych lub zdolności
    kredytowej na kwotę nie  mniejszą niż 1.000.000,00 zł ,
     -  dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
    działalności  na  kwotę min. 1.000.000,00 zł .
    e) udzielenia  gwarancji na wykonane roboty –  36 miesięcy,
    f) nie podlegania wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
    Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udział w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go   z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
    Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty
przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w S.I.W.Z. wg reguły:  spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
    Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne z  zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7.2.    Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie  mają dostarczyć Wykonawcy w celu 
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    W celu wykazania  spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów i oświadczeń:
1.    wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -        w tym okresie jedno zadanie inwestycyjne zadanie  inwestycyjne  polegające na wykonaniu budowy kanalizacji sanitarnej   o wartości  robót minimum 1.500.000,00 zł brutto oraz jedno zadanie polegające na  wykonaniu  obiektów budowlanych (oczyszczalni ścieków)  o  wartości  robót   minimum 2.000.000,00 zł brutto  ,              z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz   załączeniem dokumentu  potwierdzającego,     że roboty  zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.    wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia            i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie każdej z występujących w zamówieniu branż, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
4.    informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych  środków   finansowych  lub  zdolności kredytową wykonawcy  w wysokości co najmniej 
1 000 000,00 PLN.  wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
5.    opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000,00 zł .
7.3    W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy              z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów i oświadczeń:
1.    oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na  podstawie art. 24 ust. 1   ustawy.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie  muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2.     aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie  muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
3.     aktualnego  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,  że  wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie   na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
4.     aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert       (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
5.     aktualnej informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1  pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone
przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
6.    aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
 składania ofert  (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
7.    oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44         w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 u.P.z.p (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
8.    Wadium  w wysokości: 30.000 PLN ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych
9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Nazwa kryterium:  cena          -       waga kryterium:  100 %
10.    Miejsce i termin składania ofert: 
          Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat  Nr 11
11.    Termin składania ofert:  2010.02.09   godz. 10:00.
12.    Termin otwarcia ofert:   2010.02.09  godz. 10:15.
13.    Termin związania ofertą      -   okres 30 dni
14.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16.    Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
17.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.
         67 ust. 1   pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.
        Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
18.     Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
       Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
        z dnia   19.01.2010 r.
19.     Informacje dodatkowe: Operacja pn.:  „Budowa kanalizacji sanitarnej
       w  miejscowości Kopcie i Lipnica wraz z rozbudową  i przebudową oczyszczalni 
       ścieków w Dzikowcu”, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej
       w ramach działania 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej”
       objętego PROW na lata 2007-2013.
                                                                                              Wójt Gminy                                                                                                
                                                                                       mgr Krzysztof Klecha

ZAŁĄCZNIKI:

 
  Data publikacji   2010-01-19



Załączniki:
 1. Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
 3. Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 4. Modyfikacja SIWZ z dnia 28.01.2010r.
 5. Modyfikacja SIWZ Budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kopcie, Lipnica wraz z rozbudową i przebudową oczyszczalni scieków w Dzikowcu - aktualna na dzień 28.01.2010r.
 6. Część Architektoniczno-Konstrukcyjna
 7. Część Elektryczna i Automatyka
 8. Część Technologiczna Sanitarna
 9. Roboty drogowe
 10. Specyfikacje techniczne
 11. Specyfikacje techniczne kanalizacja
 12. Przedmiary robót pompownie Kopcie, Lipnica
 13. Przedmiary robót kanalizacja Kopcie, Lipnica
 14. Pb Pompownie Lipnica
 15. Specyfikacja techniczna Lipnica
 16. Zasilanie energetyczne Lipnica
 17. SIWZ - Kanalizacja Kopcie, Lipnica (nieaktualna)
 18. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (nieaktualny)
 19. Załącznik nr 2 - Oświadczenie art. 22 (nieaktualne)
 20. Załącznik nr 3 - Oświadczenie art. 24 (nieaktualny)
 21. Załącznik nr 4 - Wykaz robót (nieaktualny)
 22. Załącznik nr 5 - Wykaz osób (nieaktualny)
 23. Załącznik nr 6 - Formularz cenowy (nieaktualny)
 24. Załącznik nr 7 - projekt umowy (nieaktualny)

Osoba, która stworzyła pozycję:   Admin BIP
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67822