Przetarg nieograniczony na zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Dzikowiec, dnia 14.09.2009 r.
IN.341/10/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2
tel./fax 0-17 2274-508, 7442-109
2. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony .
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej
poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień
publicznych.
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można:
a. pobrać ze strony internetowej www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi
b. odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego:
- osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza
tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na kwotę
2.000.000,00 zł przeznaczonego na zadanie inwestycyjne pod nazwą „ Budowa kanalizacji
sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Wilczej Woli”.
Główny przedmiot CPV 66.11.30.00 – 5 Usługi udzielania kredytu
Kredyt inwestycyjny zaciąga się na okres 5 lat od 15.10.2009 r.
do 15.10.2014 r.
Termin spłaty kapitału kredytu w ratach:
I rata 15.10.2010 w wysokości 250.000,00 zł
II rata 30.09.2011 w wysokości 300.000,00 zł
III rata 30.09.2012 w wysokości 350.000,00 zł
IV rata 30.05.2013 w wysokości 250.000,00 zł
V rata 30.11.2013 w wysokości 250.000,00 zł
VI rata 30.05.2014 w wysokości 300.000,00 zł
VII rata 15.10.2014 w wysokości 300.000,00 zł
Przekazanie kredytu nastąpi 15.10.2009 r. w wysokości 2.000.000,00 zł.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
6. Termin wykonania zamówienia – 15.10.2009 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania:
7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
e) spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i ustawie Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów.
7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków:
a. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy z 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223
poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ
b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.
1 i 2 Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ,
c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d. zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub w przypadku banków nieposiadających zezwolenia NBP informacja dotycząca podstawy wykonywania czynności bankowych.
e. statut banku i regulamin banku.
8. Wadium - nie jest wymagane
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: cena - waga kryterium: 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat Nr 11
11. Termin składania ofert: 2009.09.22 godz. 10:00.
12. Termin otwarcia ofert: 2009.09.22 godz. 10:05.
13. Termin związania ofertą - okres 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
z dnia 14 .09.2009 r.
Wójt Gminy
mgr Krzysztof Klecha