UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   114
  Nazwa pozycji   Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej Nr 10 4252 R Spie-Gwozdziec od km 0+000 do km 0+800
 
ogłoszenie o zamówieniu Dzikowiec, dnia 03.09.2009r. IN.341/9/09 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2 tel./fax 0-17 2274-508, 7442-109 2. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony . Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można: a. pobrać ze strony internetowej www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi b. odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego: - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl 4. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Spie – Gwoździec nr 1 0 4252 R od km 0+000 do km 0+800. Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłożą pod warstwę konstrukcyjną – 3000 m2 - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm o gr. 7 cm – 3000 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych warstwa wiążąca) 3 cm- 4000 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych (warstwa ścieralna) 3 cm- 4000 m2, Główny przedmiot CPV 45233220-7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych . 5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej . 6. Termin wykonania zamówienia -24.10.2009 r. 7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania: 7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) udzielą gwarancji na wykonane roboty – 36 miesięcy. f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz, że zostały wpisane do okręgowej izby samorządu zawodowego h) spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów. 7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków: a. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ, e. dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – uprawnienia w zakresie branży drogowej, oraz dokument stwierdzający przynależność kierownika budowy (robót) do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, f. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Wadium - nie jest wymagane 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium: cena - waga kryterium: 100 % 10. Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat Nr 11 11. Termin składania ofert: 2009.09.24 godz. 10:00. 12. Termin otwarcia ofert: 2009.09.24 godz. 10:05. 13. Termin związania ofertą - okres 30 dni 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 03.09.2009 r. Wójt Gminy mgr Krzysztof Klecha
 
  Data publikacji   2009-09-03



Załączniki:
 1. Dokumentacja Przetargowa - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Osoba, która stworzyła pozycję:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67823