Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.dzikowiec.itl.pl/bip
Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Piotr Panek ? Dyrektor Szkoły Podstawowej w Kopciach tel. (017) 7444 740.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest ?Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzkii Europejskiego Funduszu Społecznego projektu ?Równaj w górę ? program zajęć wyrównawczych i rozwijających? złożonego w ramach Działania nr 9.1, Podziałania 9.1.2 Priorytetu nr IX?.
4.2 W ramach zamówienia planuje się zorganizowanie 4 dwudniowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Dzikowiec (tj, Kopcie, Lipnica, Mechowiec, Spie, Wilcza Wola) w terminie od 01.04.2009 do31.05.2009r. .
1.Dwudniowywyjazdedukacyjny do Oceanarium i Muzeum Przyrodniczego w Krakowie.Przewidywany termin: kwiecień/maj2009 dla 78 uczestników +6 opiekunów.
2.Dwudniowywyjazd edukacyjny do Ojcowskiego Parku Narodowego. Przewidywany termin: kwiecień/maj2009r. dla 78 uczestników +6 opiekunów.
3.Dwudniowywyjazd edukacyjny do Świętokrzyskiego Parku Narodowego. Przewidywany termin: kwiecień/maj2009r. dla 78 uczestników +6 opiekunów.
4.Dwudniowy wyjazd edukacyjny do Muzeum Techniki w Tarnowskich Górach dla 40 uczestników +4 opiekunów.
Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
60.13.00.00 - 8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.
63.51.00.00 - 7 Usługi biur podróży i podobne
63.51.10.00 - 4 Organizacja wycieczek
4.3 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówieniaposzczególnych wycieczek został wyznaczonyod 01.04.2009 do31.05.2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5) spełniający warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych
7.2. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
7.3. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych wykonawca składa:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy (według zał. Nr 3 i nr 3 a);
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjałtechniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) wykonawcy muszą:
a) wykazać się odpowiednim doświadczeniem, tj.: że w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi organizacji wycieczki krajowej, z których każda o wartość 10.000,00 zł. Usługi te musząodpowiadać swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie) ? (zgodnie z zał. Nr 4).
b) przedstawić wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - (zgodnie z zał. Nr 5).
c) przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w podpunkcie b) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jako zał. Nr 5).
d) przedstawić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy wykonawca będzie dysponował sprawnymi technicznie co najmniej 2 autokarami o standardzie podwyższonym (wc, klimatyzacja, telewizor, nagłośnienie) (jako zał. Nr 6)
d) przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyćpolisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczonyod odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wówczas dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w punkcie 7.3 ustęp 1 podpunkt a, c,d, e składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawieart. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
5. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji należy przedstawićw formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1
Cena (koszt)
100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy składać do dnia: 4 marca 2009r. do godz. godz.10.00w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dzikowcu, 36-122 Dzikowiec 2, Sekretariat pok. Nr 11.
2. Oferty zostaną otwarte dnia 4 marca 2009r . o godz. 10.05 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dzikowcu, 36-122 Dzikowiec 2, sala narad pok. Nr 22
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od ostatniego dnia składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewidujemożliwości zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
XVI.Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 23.02.2009r.
Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych w ramach Programu OperacyjnegoKapitałLudzki i Europejskiego Funduszu Społecznego projektu ?Równaj w górę ? program zajęć wyrównawczych i rozwijających? złożonego w ramach Działania nr 9.1, Podziałania 9.1.2 Priorytetu nr IX .