b. odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego: - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza
tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl
5.Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
6.Termin wykonania zamówienia - 14.08.2008 r.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1÷3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania i określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności zatrudniają
osoby do obsadzenia niżej wymienionego stanowiska:
- kierownik budowy z doświadczeniem min 3 letnim, e) udzielą gwarancji na wykonanie robót - 36 miesięcy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów.
7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków:
1.oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych;
4.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
5.wykaz osób, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 SIWZ, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji - załączyć życiorysy zawodowe. Dodatkowo dla Kierownika budowy należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
6.oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ;
8.Wadium-nie jest wymagane
9.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium:cena-waga kryterium:100 %
10.Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariatNr 11
11.Termin składania ofert:2008.06.25godz. 9:00.
12.Termin otwarcia ofert: 2008.06.25 godz. 9:05.
13.Termin związania ofertą-okres 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16.Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.