Dzikowiec 2: Dożywianie na terenie gminy Dzikowiec w 2014r. Numer ogłoszenia: 519942 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , 36-122 Dzikowiec 2, woj. podkarpackie, tel. 17 7442 107, faks 17 7442 107.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzikowiec.itl.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie na terenie gminy Dzikowiec w 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu , gotowaniu oraz wydaniu w dniach nauki szkolnej w szkołach na terenie gminy Dzikowiec gorących posiłków uczniom oraz osobom dorosłym w godzinach od 8.30 do 12.30. Przedmiot usługi będzie realizowany ze środków finansowych Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania w tym 3.1.1. Przygotowanie, gotowanie oraz wydanie podopiecznym GOPS i uczniom w szkole jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS uczniów dożywianych w Zespołach Szkół w Dzikowcu i Wilczej Woli, Publicznych Szkołach Podstawowych w Lipnicy, Mechowcu, Kopciach i Spiach oraz Przedszkolu Samorządowym w Mechowcu wg. załącznika Nr 8 do SIWZ (2 x zupa, 3 x drugie danie w tygodniu), w okresie kolejnych 10 dni posiłki nie mogą się powtarzać. Zakres zamówienia obejmuje 289 posiłków dziennie w dni nauki szkolnej. 3.1.2. Przygotowanie śniadania oraz jednego dwudaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS dzieci w Przedszkolu Samorządowym w Dzikowcu, wg. załącznika Nr 8 do SIWZ (codziennie: śniadanie, zupa,+ drugie danie i kompot). Posiłki w okresie kolejnych 10 dni nie mogą się powtarzać. Zakres zamówienia obejmuje 19 posiłków dziennie. 3.1.3 Przygotowanie i gotowanie posiłków winno odbywać się w kuchniach na terenie gminy Dzikowiec. 3.1.4 Wydanie i spożywanie posiłków przez uczniów winno odbywać się na terenach szkół. 3.1.5 Na potwierdzenie dysponowania pomieszczeniami o których mowa w punkcie 3.1.3 i 3.1.4 w okresie od 07.01.2014r. do 31.12.2014r. należy przedłożyć oświadczenie (wg załącznika nr 5 do SIWZ) oraz przed podpisaniem umowy przedłoży oryginał lub poświadczoną kserokopię umowy uprawniającej do dysponowania lokalem ( najmu , użyczenia , itp) kuchni na terenie gminy Dzikowiec oraz pomieszczeń do wydawania posiłków w szkołach. 3.1.6. Posiłki mają być podawane uczniom w naczyniach wraz ze sztućcami , a osobom starszym w termosach. Brudne naczynia mają być uprzątnięte, umyte i wyparzone przez Wykonawcę natychmiast po spożyciu posiłku. 3.1.7 Zamawiający nie dopuszcza możliwości wydawania posiłków w jednorazowych naczyniach. 3.1.8 Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 3.1.9 Dostarczane posiłki muszą być gorące. 3.1.10 Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis dożywianym uczniom w sposób zwyczajowo przyjęty w danej szkole ,z trzydniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej. Wykonawca nie może zaniżać wagi,kaloryczności posiłków pod groźbą zastosowania kar umownych, łącznie z zerwaniem umowy. 3.1.11 Wymaga się bezwzględnego przestrzegania przepisów higieniczno-sanitarnych podczas przygotowywania i wydawania posiłków. 3.1.12 Posiłki muszą być przygotowywane i wydawane przez osoby posiadające odpowiednie zaświadczenia lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych. 3.1.13 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić sobie we własnym zakresie i na własny koszt miejsce przygotowania, gotowania posiłków spełniające wymagania sanitarne na terenie gminy Dzikowiec i wydania w szkołach..
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oZamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).
·III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje z należytą starannością co najmniej jedną usługę o porównywalnym charakterze z przedmiotem zamówienia, przygotowując i wydając przynajmniej 500 posiłków średnio dziennie przez okres co najmniej 3 miesięcy dla uczniów w szkołach wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane, lub są wykonywane należycie (zał. nr 6 do SIWZ).
·III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oZamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie prze Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).
·III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oZamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie prze Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).
·III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oWarunek zostanie uznany za spełniony na podstawie: Dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu po rygorem nieważności Wzór umowy zał.Nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzikowiec.itl.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 36-122 Dzikowiec 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 36-122 Dzikowiec 2, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie