UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
    URZĄD GMINY


Osoba odpowiedzialna za treść: Kierownik Urszula Hahn
Osoba publikująca: Admin BIP
Data publikacji: 2013-12-13
 
Grupa: URZĄD GMINY
Nr pozycji 167
Nazwa pozycji Dożywianie na terenie gminy Dzikowiec w 2014r.
Opis

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.dzikowiec.itl.pl/bip


Dzikowiec 2: Dożywianie na terenie gminy Dzikowiec w 2014r.
Numer ogłoszenia: 519942 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , 36-122 Dzikowiec 2, woj. podkarpackie, tel. 17 7442 107, faks 17 7442 107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzikowiec.itl.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie na terenie gminy Dzikowiec w 2014r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu , gotowaniu oraz wydaniu w dniach nauki szkolnej w szkołach na terenie gminy Dzikowiec gorących posiłków uczniom oraz osobom dorosłym w godzinach od 8.30 do 12.30. Przedmiot usługi będzie realizowany ze środków finansowych Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania w tym 3.1.1. Przygotowanie, gotowanie oraz wydanie podopiecznym GOPS i uczniom w szkole jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS uczniów dożywianych w Zespołach Szkół w Dzikowcu i Wilczej Woli, Publicznych Szkołach Podstawowych w Lipnicy, Mechowcu, Kopciach i Spiach oraz Przedszkolu Samorządowym w Mechowcu wg. załącznika Nr 8 do SIWZ (2 x zupa, 3 x drugie danie w tygodniu), w okresie kolejnych 10 dni posiłki nie mogą się powtarzać. Zakres zamówienia obejmuje 289 posiłków dziennie w dni nauki szkolnej. 3.1.2. Przygotowanie śniadania oraz jednego dwudaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS dzieci w Przedszkolu Samorządowym w Dzikowcu, wg. załącznika Nr 8 do SIWZ (codziennie: śniadanie, zupa,+ drugie danie i kompot). Posiłki w okresie kolejnych 10 dni nie mogą się powtarzać. Zakres zamówienia obejmuje 19 posiłków dziennie. 3.1.3 Przygotowanie i gotowanie posiłków winno odbywać się w kuchniach na terenie gminy Dzikowiec. 3.1.4 Wydanie i spożywanie posiłków przez uczniów winno odbywać się na terenach szkół. 3.1.5 Na potwierdzenie dysponowania pomieszczeniami o których mowa w punkcie 3.1.3 i 3.1.4 w okresie od 07.01.2014r. do 31.12.2014r. należy przedłożyć oświadczenie (wg załącznika nr 5 do SIWZ) oraz przed podpisaniem umowy przedłoży oryginał lub poświadczoną kserokopię umowy uprawniającej do dysponowania lokalem ( najmu , użyczenia , itp) kuchni na terenie gminy Dzikowiec oraz pomieszczeń do wydawania posiłków w szkołach. 3.1.6. Posiłki mają być podawane uczniom w naczyniach wraz ze sztućcami , a osobom starszym w termosach. Brudne naczynia mają być uprzątnięte, umyte i wyparzone przez Wykonawcę natychmiast po spożyciu posiłku. 3.1.7 Zamawiający nie dopuszcza możliwości wydawania posiłków w jednorazowych naczyniach. 3.1.8 Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 3.1.9 Dostarczane posiłki muszą być gorące. 3.1.10 Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis dożywianym uczniom w sposób zwyczajowo przyjęty w danej szkole ,z trzydniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej. Wykonawca nie może zaniżać wagi,kaloryczności posiłków pod groźbą zastosowania kar umownych, łącznie z zerwaniem umowy. 3.1.11 Wymaga się bezwzględnego przestrzegania przepisów higieniczno-sanitarnych podczas przygotowywania i wydawania posiłków. 3.1.12 Posiłki muszą być przygotowywane i wydawane przez osoby posiadające odpowiednie zaświadczenia lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych. 3.1.13 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić sobie we własnym zakresie i na własny koszt miejsce przygotowania, gotowania posiłków spełniające wymagania sanitarne na terenie gminy Dzikowiec i wydania w szkołach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.32.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje z należytą starannością co najmniej jedną usługę o porównywalnym charakterze z przedmiotem zamówienia, przygotowując i wydając przynajmniej 500 posiłków średnio dziennie przez okres co najmniej 3 miesięcy dla uczniów w szkołach wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane, lub są wykonywane należycie (zał. nr 6 do SIWZ).

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie prze Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie prze Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie: Dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu po rygorem nieważności Wzór umowy zał.Nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzikowiec.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 36-122 Dzikowiec 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 36-122 Dzikowiec 2, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data publikacji 2013-12-13
 

Załączniki:
 1. SIWZ do przetargu

  Ilość odwiedzin: 67821