UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
    URZĄD GMINY


Osoba odpowiedzialna za treść: Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba publikująca: Zastępca Wójta Józef Tęcza
Data publikacji: 2010-11-05
 
Grupa: URZĄD GMINY
Nr pozycji 128
Nazwa pozycji Przetrag nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.100.000,00 PLN na pokrycie planowego deficytu budżetu gminy w zakresie wydatków inwestycyjnych
Opis

Dzikowiec: udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.100.000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w zakresie wydatków inwestycyjnych.
Numer ogłoszenia: 314803 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzikowiec , Dzikowiec 2, 36-122 Dzikowiec, tel. 0-17 7442109, faks 0-17 2274508.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.100.000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w zakresie wydatków inwestycyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.100.000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w zakresie wydatków inwestycyjnych. 2.Przekazanie kredytu przez bank nastąpi przelewem na konto Gminy Dzikowiec w dwóch transzach: - w dniu 30.11.2010 r. w wysokości 200.000,00 zł - w dniu 15.12.2010 r. w wysokości 900.000,00 zł 3. Kredyt inwestycyjny zaciąga się na okres 4 lat od 30.11.2010 r. do 31.10.2014 r. Termin spłaty kapitału kredytu w ratach: I rata 31.05.2011 w wysokości 100.000,00 zł II rata 31.10.2011 w wysokości 100.000,00 zł III rata 31.05.2012 w wysokości 150.000,00 zł IV rata 31.10.2012 w wysokości 150.000,00 zł V rata 31.05.2013 w wysokości 150.000,00 zł VI rata 31.10.2013 w wysokości 150.000,00 zł VII rata 31.05.2014 w wysokości 150.000,00 zł VIII rata 31.10.2014 w wysokości 150.000,00 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. ustawy Pzp. Kalkulacja- sposób wyliczenia kosztów udzielonego kredytu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu przekazania kredytu przez bank na konto Gminy Dzikowiec 2.Dopuszczenie możliwości wykorzystania przez Zamawiającego mniejszej kwoty kredytu aniżeli 1.100.000,00 PLN. 3.Zamawiający ma prawo do przedterminowej spłaty rat kredytu, bez dodatkowych z tego tytułu opłat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=galeria.php&id=1037&grp=10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2 , sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data publikacji 2010-11-05
 

Załączniki:
 1. SIWZ kredyt
 2. Załącznik nr 1 formularz ofertowy
 3. Zał. nr 2 oświadczenie art. 22
 4. Zał. nr 3 oświadczenie art. 24
 5. Uchwała w sprawie zaciągniecia kredytu
 6. Sprawozdanie za II kw.2010
 7. Sprawozdanie 2009 r.
 8. Sprawozdanie kwartalne
 9. Sprawozdanie
 10. strona
 11. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

  Ilość odwiedzin: 67822