UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   Przetarg nieograniczony
  Nazwa pozycji   Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilcza Wola - Spie
 

Dzikowiec, dnia  04.06.2008r.   

IN.341/2/08

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

1.    Nazwa i adres zamawiającego:

       Gmina Dzikowiec,  36-122 Dzikowiec 2

       tel./fax   0-17  2274-508, 7442-109

2.    Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony .

3.    Opis przedmiotu zamówienia:

       Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie przebudowy drogi  gminnej w miejscowości

        Wilcza Wola – Spie od km 0+000 do  km 1+150

  Główny przedmiot CPV 45233220-745111200

4.    Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

       Specyfikację istotnych warunków zamówienia  można:

a.    pobrać ze strony internetowej  www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi

b.  odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego: - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza                                       

     tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl

5.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .

       Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .  

6.    Termin wykonania zamówienia - 14.08.2008 r.

7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich

       spełniania:

7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1÷3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.

          Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) tj.:
 - posiadają uprawnienia do wykonywania i określonej działalności lub czynności,             

         jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym    

          i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej

          i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia    

           2004r. Prawo zamówień publicznych
c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności zatrudniają

           osoby do obsadzenia niżej wymienionego stanowiska:

            - kierownik budowy z doświadczeniem min 3 letnim,
e) udzielą gwarancji na wykonanie robót - 36 miesięcy.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów.

7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków:

1.      oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3) ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2             ustawy Prawo zamówień publicznych, 

2.      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3.      dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych;

4.      polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

5.      wykaz osób, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 SIWZ, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji - załączyć życiorysy zawodowe. Dodatkowo dla Kierownika budowy należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

6.      oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ;

8.    Wadium   -   nie jest wymagane

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

       Nazwa kryterium:  cena          -       waga kryterium:  100 %

10.    Miejsce i termin składania ofert: 

         Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat  Nr 11

11.    Termin składania ofert:  2008.06.25  godz. 9:00.

12.    Termin otwarcia ofert:   2008.06.25  godz. 9:05.

13.    Termin związania ofertą      -   okres 30 dni

14.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16.    Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

 

 

 
  Data publikacji   2008-06-04



Załączniki:
 1. Dokumentacja przetargowa

Osoba, która stworzyła pozycję:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67840