Dzikowiec, dnia 17.06.2009r.
IN.341/1/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gminna Biblioteka Publiczna w Dzikowcu, 36-122 Dzikowiec 133A
Tel. 0-17 2273 -533 fax 017 2274-508
2. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony .
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej
poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień
publicznych.
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można:
a. pobrać ze strony internetowej www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi
b. odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego:
- osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza
tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Publicznej w Mechowcu.
Główny przedmiot CPV 45000000-7,
45332200-5,45332300-6,45310000-3,
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
6. Termin wykonania zamówienia - 30.06.2010 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania:
7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
e) udzielą gwarancji na wykonane roboty – 36 miesięcy.
f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
g) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dwa zadania
inwestycyjne polegające na wykonaniu obiektów budowlanych odpowiadających
swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
o wartości robót minimum 500.000,00 zł brutto każda oraz załączą dokumenty
potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
h) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz że zostały
wpisane do okręgowej izby samorządu zawodowego
i) spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i ustawie Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów.
7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków:
a. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223
poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ
b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.
1 i 2 Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ,
c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ,
e. przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych
do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w podpunkcie e
wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jako zał. Nr 5a).
f. dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać
zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień – uprawnienia w zakresie każdej z występujących
w zamówieniu branż, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz
dokument stwierdzający przynależność kierownika/ów budowy (robót) do
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
g. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
h. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
i. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz
daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ - do wykazu
należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
należycie – wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 2 zamówień
o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł każde brutto,
8. Wadium - nie jest wymagane
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: cena - waga kryterium: 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat Nr 11
11. Termin składania ofert: 2009.07.08 godz. 10:00.
12. Termin otwarcia ofert: 2009.07.08 godz. 10:05.
13. Termin związania ofertą - okres 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
z dnia 17 .06.2009 r.
Dokumentacja przetargowa - pobierz