UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej utworzenia szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Lipnicy, Gmina Dzikowiec.
Drukuj 


Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej utworzenia szkolnego placu zabaw przy

Publicznej Szkole Podstawowej w Lipnicy,

Gmina Dzikowiec.

Gmina Dzikowiec zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej utworzenia szkolnego placu zabaw na terenie działki Publicznej Szkoły Podstawowej w Lipnicy w Gminie Dzikowiec. Inwestycja obejmująca budowę ogrodzonego małego placu zabaw około 240 m2, realizowana będzie w ramach rządowego programu „RADOSNA SZKOŁA".

Zamówienie obejmuje:

1.                    Opracowanie 3 koncepcji zagospodarowania terenu w/w działki pod utworzenie szkolnego placu zbaw wraz z przylegającym doń terenem zieleni. Całość ogrodzona i oświetlona lampami parkowymi- szt. 3.

2.                    Opracowanie, na podstawie wybranej przez Inwestora koncepcji, dokumentacji projektowej utworzenia szkolnego placu zabaw na terenie w/w działki, o którym mowawpkt. 1.

Zakres opracowania winien zawierać:

1. Koncepcje utworzenia szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Lipnicy, Gmina Dzikowiec,

2.   Dokumentację projektową utworzenia szkolnego placu zabaw ,

3.   Kosztorys inwestorski,

4.   Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót wraz z przedmiarem robót,

5.   Informację do planu BIOZ,

6.   Wszystkie niezbędne uzgodnienia oraz prawomocne decyzje i pozwolenia.

Istotne informacje:

1.                   Przedmiotowe zadanie zostało zgłoszone do rządowego programu „RADOSNA SZKOŁA". Przy opracowywaniu koncepcji oraz dokumentacji projektowej utworzenia szkolnego placu zabaw należy kierować się wytycznymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku, w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. 2009 nr 110 poz.915).

2.                   Należy zaprojektować szkolny plac zabaw o powierzchni około 240 m2, z czego około 150 m2 przeznacza się na zainstalowanie sprzętu rekreacyjnego, zamontowanego na nawierzchni amortyzującej upadek dziecka z wysokości do 3,00 m, piankowej lub gumowej, około 20 m należy pokryć nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną w odpowiednim kolorze zgodnie z w/w rozporządzeniem. Pozostałe około 70 m należy pokryć zielenią.

3.                   Sprzęt rekreacyjny należy dostosować do różnych potrzeb i możliwości dzieci uczęszczających do klas I-III szkół podstawowych. Należy zapewnić prowadzenie z dziećmi różnorodnych form zajęć ruchowych takich jak: pokonywanie przeszkód,


wspinanie, czworakowanie, przeskoki, przeploty i zwisy poprzez zastosowanie różnorodnych drabinek, drążków do ćwiczeń, ścianek wspinaczkowych, pomostów, równoważni, pochylni, przeplotni czy kolorowych huśtawek.

4.                  Plac zabaw powinien być przede wszystkim miejscem bezpiecznym dla dzieci, dlatego koncepcję zagospodarowania terenu i dokumentację projektową należy opracowywać na podstawie obowiązujących przepisów prawa budowlanego oraz odpowiednich norm bezpieczeństwa.

5.                  Sprzęt rekreacyjny powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, zgodny z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.

6.   Każde urządzenie powinno być oznaczone tabliczką znamionową zawierającą
informację o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy,
zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. Ponadto urządzenie powinno być trwale
związane z gruntem.

7.    Podczas projektowania należy uwzględnić także wykonanie i zamontowanie tablicy
informacyjnej, zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z
szkolnego placu zabaw wraz z informacją o dofinansowaniu, której treść znajduje się
w w/w rozporządzeniu.

8.             Na terenie placu zabaw należy zaprojektować miejsca odpoczynku dla dzieci i nauczycieli.

9.             Plac zabaw powinien być ogrodzony i oświetlony ozdobnymi lampami parkowymi

10.      Działka znajduje się na terenie placu szkolnego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku szkolnego. Teren nie jest objęty aktualnym mpo.

Dodatkowe informacje:

1.    Przed rozpoczęciem prac koncepcyjnych należy spisać z Zamawiającym protokół
uzgodnień. W terminie do dnia 27.06.2010 r. należy przedłożyć zamawiającemu 3
koncepcje utworzenia szkolnego placu zabaw przy Publicznej Szkle Podstawowej w
Lipnicy, Gmina Dzikowiec, z wstępnymi szacunkowymi kosztami zagospodarowania
terenu działki pod plac zabaw, w celu wyboru i zaakceptowania odpowiedniego
wariantu. Zamawiający w ciągu 3 dni zajmie stanowiskowo do zaproponowanych
rozwiązań projektowych. W przypadku konieczności uwzględnienia uwag
Zamawiającego co do zastosowanych rozwiązań projektowych, Wykonawca
przedłoży ponownie do akceptacji wybraną koncepcję w terminie 3 dni od dnia
otrzymania uwag. Wartość inwestycji nie może przekroczyć kwoty 135 000 zł brutto.

2.   Warunki opracowania dokumentacji projektowej urządzenia szkolnego placu zabaw
przy Publicznej Szkole Podstawowej w Lipnicy, Gmina Dzikowiec: Zamawiającemu
należy przekazać: projekt w wersji papierowej w 4 egzemplarzach, w tym 2
zatwierdzone z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót. W/w dokumentacja
powinna zawierać także część formalną z wszystkimi pozwoleniami i uzgodnieniami.
Wszystkie opracowania należy dostarczyć także w formie elektronicznej.

1. Inwestor upoważnia wybranego oferenta do złożenia oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (w celu złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę).

Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich do wszystkich projektów branżowych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót


budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 pozycja 130 nr 1389) w rozbiciu na poszczególne branże, zbiorczego zestawienia kosztów; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; informacji do planu BIOS. Zamawiającemu należy przekazać po 2 egzemplarze w/w dokumentów w wersji papierowej. Założenia do kosztorysowania mają być uzgodnione na piśmie z Zamawiającym.

1.  Należy sporządzić wersję elektroniczną (na płycie CD) dokumentacji w formacie pdf, STWiOR, przedmiar i kosztorysy - w programie Excel lub Word.

2.            Sprawowanie nadzoru autorskiego stosowanie do wymagań ustawy prawo budowlane w zakresie:

- stwierdzenia w toku wykonywania robót zgodności realizacji z projektem;

-  uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do
przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika robót lub inspektora
nadzoru inwestorskiego.

6. Wycena dokumentacji winna obejmować wszystkie koszty związane z jej sporządzeniem (koszty uzyskania uzgodnień, pozwoleń, zakupu map, wypisów i wyrysów z rejestru gruntów itp.)

Termin złożenia oferty 22.06.2010 Termin zawarcia umowy 23.06.2010 r.

Termin opracowania projektu 20.08.2010 r.

UWAGA!!!

Szczegółowe rozpoznanie tematu w zakresie przygotowania oferty leży po stronie oferenta, który w ofercie winien przewidzieć i skalkulować wszystkie opracowania wymagane przepisami niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Oferent przed złożeniem oferty winien dokonać lustracji terenu objętego projektem w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac projektowych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy, z tytułu pominięcia elementów dokumentacji niezbędnych do wykonania umowy oraz błędnego skalkulowania ceny.

Ofertę  można złożyć  faksem,  e-mail  do  dnia  22.06.2010  r.  do  godz.   13.00,  oraz potwierdzić pisemnie.

Nr faxu: (017) 227 45 08 e-mail: zoeasdzikowiec@onet.pl

 

                                         Zatwierdzam

Wójt Gminy Dzikowiec

   mgr Krzysztof Klecha

 

 

 

Dzikowiec, dn. 10.06.2010r.

 





  Ilość odwiedzin: 67830