Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) oraz z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 listopada 2006 roku w sprawie sporządzania i doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 227 poz. 1664) Urząd Gminy Dzikowiec uruchomił elektroniczną skrzynkę podawczą umożliwiającą doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
W celu złożenia wniosku w formie elektronicznej należy założyć bezpłatne konto na platformie ePUAP. Po założeniu konta i zalogowaniu się na platformie ePUAP należy przejść do zakładki Katalog Usług i wyszukać Gminę Dzikowiec. Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu: 1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. 2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Urzędu Gminy Dzikowiec, sekretariat: na następujących nośnikach danych: a) Dyskietka 1,44 MB b) Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0 c) Płyta CD-RW d) Płyta DVD-RW Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes. 2. Akceptowalne formaty załączników to: 1. DOC, RTF, 2. XLS, 3. CSV, 4. TXT, 5. GIF, TIF, BMP, JPG, 6. PDF, 7. ZIP. 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. |